Cranmer
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:52, 23 Sie 2013 Temat postu: Budynki |
|
|
Tak jak w temacie ważny i za mało poruszany temat. co uważacie za najpotrzebniejsze?
Pracownia uzdrowiciela
Pracownia uzdrowiciela to miejsce, gdzie każdy członek klanu może zostać w razie potrzeby uleczony. Wiedza profesjonalnego uzdrowiciela pozwala znacznie zwiększyć skuteczność mikstur przechowywanych w klanowym magazynie.
Możliwość darmowego leczenia, mikstury silniejsze o 20%.
Koszt: 100000 sztuk złota oraz 2000 sztuk mithrilu
Wybudowano!
Noclegownia
Noclegownia to budynek, gdzie mieszczą się łóżka, z których korzystać mogą nieposiadający własnego lokum klanowicze.
Możliwość odpoczywania dla wszystkich członków klanu.
Koszt: 1000000 sztuk złota
Wybudowano!
Zagroda chowańców
Zagroda klanowa to kompleks budynków, w skład których wchodzą stajnia, wiwarium i akwaria przygotowane z myślą o stworzeniu dogodnych warunków dla istot z różnych środowisk oraz wymiarów.
Możliwość przechowywania w klanie chowańców.
Koszt: 2000000 sztuk złota, 10000 drewna sosnowego oraz 5000 brył adamantium
Wybudowano!
Fabryka golemów
Fabryka golemów daje możliwość wybudowania golemów bojowych, które wspomogą klanowe siły w walce.
Możliwość budowania golemów.
Koszt: 2000000 sztuk złota oraz 5000 rudy żelaza
- Wybuduj
Warsztat stolarski
Warsztat stolarski daje możliwość wybudowania balist, które wspomogą klanowe siły w obronie siedziby.
Możliwość budowania balist.
Koszt: 2000000 sztuk złota oraz 8000 drewna sosnowego
Wybudowano!
Kuźnia
Kuźnia daje możliwość wybudowania taranów, które wspomogą klanowe siły w walce.
Możliwość budowania taranów.
Koszt: 4000000 sztuk złota oraz 8000 rudy żelaza
- Wybuduj
Pracownia drwala
Pracownia drwala daje możliwość wzmocnienia fortyfikacji o wilcze doły, dzięki którym obleganie klanowej siedziby stanie się znacznie trudniejsze.
Możliwość budowania wilczych dołów.
Koszt: 4000000 sztuk złota oraz 16000 drewna sosnowego
Wybudowano!
Sala tradycji
Sala tradycji to miejsce, w którym przechowywane są wszystkie dokumenty, przedmioty oraz inne pamiątki związane z ważnymi wydarzeniami w historii klanu. Przemierzając salę chwały możesz cofnąć się myślami do wielkich chwil i wyciągnąć z nich wnioski. Pozwala raz dziennie zdobyć nieco doświadczenia.
Pozwala raz dziennie zdobyć nieco doświadczenia.
Koszt: 5000000 sztuk złota, 40000 brył adamantium oraz 600 kawałków meteorytu
Wymagania: dwie postacie na 50 poziomie, rzemieślnik o 100 punktach w umiejętności kowalstwo.
- Wybuduj
Portal
Portal to magiczna brama, łącząca ze sobą wiele miejsc w Amorion. Jest to sieć teleportów, które bezpiecznie przenoszą korzystające z nich osoby w ustalony punkt.
Pozwala 5 razy dziennie przenieść się do dowolnej lokacji bez straty energii, ani złota.
Koszt: 6000000 sztuk złota, 25000 sztuk mithrilu oraz 200000 brył adamantium
- Wybuduj
Wir magii
Wir magii to czarodziejski splot czystej energii, rozpościerający się ponad klanową siedzibą. Członkowie klanu, którzy rzucają zaklęcie pod wpływem wiru magii, czerpią moc częściowo z niego.
Zwiększa zasoby many postaci czarujących o 50%.
Koszt: 8000000 sztuk złota, 50000 sztuk mithrilu oraz 50000 kryształów
- Wybuduj
Studnia artezyjska
Studnia artezyjska to monumentalna budowla, w magiczny sposób ujmująca wodę z błogosławionych źródeł amoriońskiego kontynentu.
Pozwala raz dziennie całkowicie zregenerować punkty życia, many oraz odzyskać nieco energii.
Koszt: 100000000 sztuk złota, 100000 sztuk mithrilu, 20000 kryształów, 20000 brył adamantium oraz 2000 kawałków meteorytu.
Wymagania: dwie postacie na 100 poziomie, rzemieślnik o 500 punktach w umiejętności kowalstwo.
- Wybuduj
zauważcie że niektóre już wybudowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|